Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Termékek és rendelések

 

Hogyan kereshetek egy bizonyos terméket?

Ha szeretne egy bizonyos terméket keresni, kérjük használja a kereső modult, a weblap fejlécében. Irja be a keresett információkat és ha ezek léteznek a weblapon, megjelenik egy lista a keresés eredményével.

Rendelhet egy cég a webáruházból?

Igen, Körömpláza - Műkörmöm webáruház (koromplaza.hu) fogad rendeléseket cégek részéről is. Ahhoz hogy számlát kapjon a cég helyes adataiva, kérjük töltse ki a kért mezőket a regisztráció folyamán vagy a rendelés folyamán.

Mit tegyek ha akarom hogy a rendelésemet egy másik cimre küldjék mint a regisztrációban használt cimre?

A termékek kosárba adása és igazolása után, a rendszer lehetőséget ad arra hogy egy másik cimet irjon be a rendelés kiszállitása érdekében.

 

Felhasználói fiókom kezelése

 

Nem emlékszek már jelszavamra. Mit tehetek?

Ha nem emlékszik már jelszavára, kérjük használja a Elfelejtett jelszó visszaszerzése opciót, amit a Bejelentkezés lapon megtalálhatja.

Hogyan módosithatom a felhaszáló fiókomban lévő információkat?

Ahhoz hogy módositsa a felhasználó fiókjában lévő információkat, kérjük jelentkezzen be és használja a Fiók frissitése opciót, a Fiókom részlegben.

Szükségem van felhasználói fiókra ahoz hogy tudjak vásárolni?

Ha rendelni szeretne ezen a weblapon, akkor létre kell hozzon egy felhasználói fiókot (regisztráljon). Regisztrálhat akár a termékek kosárba tevése után is.

Módosithatom rendelésemet a feladása után is?

Ha szeretné módositani rendelését, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a weblapon lévő Kapcsolat űrlap segitségével. Kérjük irja be rendelése azonositószámát si. Az azonositószám a Rendelés követése részlegben található.

Láthatom rendeléseim történelmét?

Rendelései történelmét megtekintheti a weblapon, a Rendelés követése részlegben.

 

Általános kérdések

 

Ön egy kifogyott terméket szeretne megrendelni. Mit tehet ebben az esetben?

Ahhoz hogy több információt kapjon a készlettel kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a Kapcsolat űrlap segitségével. Ezt, a weblap lábrészében találhatja meg.

Szerenék más információkat is kapni, amit a weblapon nem találok meg. Mit tehetek ebben az esetben?

Ebben az esetben, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a Kapcsolat űrlap segitségével.

Az oldal tetejére